Gezonde ruimtes beginnen bij een gezonde vloer
Concept en communicatiemiddelen ontwikkeld waarin Forbo Flooring duidelijk en zichtbaar maakt al meer dan 100 jaar duurzame vloeren produceert. Verbeter de ruimte, begin bij de vloer. Samenwerking met Johanna Koelman, Pierre Stukker, Salome Kazeze
Zou ik wat zeggen…
Programma, concept en communicatiemiddelen voor zouikwatzeggen.nl ontwikkeld voor Faculteit der Geneeskunde VU om grensoverschrijdend gedrag bespreekbaar te maken. Heeft meermaals de publiciteit gehaald. Samenwerking met Barbara Pilipp en Vanessa Jorissen
Rabobank – implementatie huisstijl
Rabobank implementatie huisstijl
CBS- Actualisatie Huisstijl
Actualisatie Huisstijl CBS
De Mooimakers
Wat begon op een zolderkamer is nu het grootste bedrijf in de branche. TENAX is specialist op het gebied van bedrukken van verpakkingen. Met name voor cosmeticamerken, de food industrie en farmaciebedrijven. Mooie dingen maken, is key voor TENAX. Kwaliteit. Zowel...
Alles voor de toekomst van het dak
De missie en visie van Zinkunie beter geformuleerd in een concept en film zodat ze deze ook kunnen uitdragen. Wat is het gezamenlijke verhaal naar de medewerkers, klanten en ander belanghebbenden? Alles voor de toekomst van het dak.
UWV – Workit
Een communicatieconcept en video ontwikkeld voor het project WORKit van UWV werkbedrijf wat helpt draagvlak te creëren bij de verschillende doelgroepen: • Gebruikers van de systemen (gemeenten, SMZ, Uitkeren, medewerkers) • ICT professionals (alle) Samen werken aan de...
Welke dokter word jij?
Concept ontwikkeld voor geneeskunde opleiding Faculteit van VUmc. De arts, die gaat werken in het ziekenhuis als specialist. Dat is het beeld, en de ambitie, van vele studenten die beginnen met een studie geneeskunde aan de VU. Dat moet veranderen, want het is niet de...
Forbo – Linda Nieuwstad
Inspireer bezoekers van evenementen op een andere manier dan je van Forbo gewend bent. In het concept van Hollandse Meesters laten we Linda Nieuwstad zien hoe ze werkt met marmoleum van Forbo.
Aan het werk kent men de meester
Concept, film en communicatiemiddelen ontwikkeld waarin duidelijk wordt dat de vloeren van Forbo Flooring een typisch Nederlands product.
Lidl – De hoogste kwaliteit, laagste prijs…
dat is dé belofte die Lidl elke dag willen waarmaken. Hierbij staat de hoogste kwaliteit ook voor het rekening houden met mens, dier en milieu. In de rol als projectmanager/ Stakeholdermanager platform SIM op de afdeling inkoop en leveranciers van Lidl Nederland...